Monday, June 20, 2011

Scha Al-Yahya ♥



Scha Al-Yahya 
Korang kenal dia ? 
Dia ialah artis idaman aku .
Heee (:

Eyh , korang percaye tak yang aku jumpe dengan K.Scha ?
HAHA (!)
Semalam memang aku jumpa dengan K.Scha .

Aku jumpa dia dekat The Curve , KL .
Dia ade buka kedai dekat sane . 
First time aku jumpa dia , aku like , OMGGGGG ! 
Awesome ! 
Aku tengah bermimpi ke nie .
Dia sangatsangat cantik . 
Dia kurus sangat bile nampak real real , kalau dalam tv dia nampak gemuk sikit .
Heeee :D
Btw , dia ade sembang sembang dengan aku . 
Best gile larh .  
Dia sangat sporting .
Aku ade tangkap gambar dengan dia . But , satu je :(

Cantik tak ? Hee (: 

One more thing , aku ade beli barang dekat kedai dia . 
Kenangan larh katakan .
HAHA (!)
Aku beli gelang and baju . 
Cantik sangat . 
Nanti aku tunjukkan . Mase raya nanti . 

ILOVEYOUSOMUCH K.SCHA :D
*Memories that i can't forget it 




No comments:

Post a Comment