Monday, October 25, 2010

Kaki Kakakku Terseliuh

kaki ohh kaki .. knp larh kau terseliuh .. kesian kt kakak aku .. haish .. dia punya kaki x bley jln lepas terple'od..
dia nanges larh mcm nk beranak pon ad jgak .. aduhh ! aku tgk pon mcm nk join skali .. tp ean nk tau ark aku buad ap ? aku buad lwak msa dia nanges uh .. ada ka ptut . BONGEK pnya aeyda .. hahahah .. 
tp ean , aku buad lwak sbb nk bg dia cool , nie terbalek plak .. dri cool ke hott .. hehehe .. slah suda cra .. 
kuang ! kuang ! kuang ! 
di bawah ada beberapa gmbar kakak aku :

kesian ! :(

jngn menangis ! 

kaki bengkak !

urut jgn x urut ! 

dia nanges pnya nanges pnya nanges , aku x tau nk buad ap ... aku nk call mama , tgk2 kredit tnggl RM 0.00..
HAHAH . aku ambil fon dia dlm kocek seluar dia .. call mama n ckp larh yg kaki dia terseliuh , x bleyh than da..so mai ambl kami .. mama pon mai ambl kmi .. then , mama bwa atikah pegi mengurut dkt jelutong ..
smpai ja jelutong masok umh makcik tukang urut uh .. then dia urut pnya la skit .. bak kata pepatah atikah .. 
sbar larh atikah .. btw , mse makcik uh urut , dia nanges larh mcm ad org meninggal .. hee .. 
da habis urut ... kami balek larh .. tbe2 sblum nk tdur sket blek .. aku pedap kaki dia dgn air pnas ... tp x berfungsi pon .. hhmmm .. lagi merah+biru+bengkak ade arr .. haishhh .. kesian bangat sme dia ..


SIS ! SABAR YA !
 NNTI OKAY LARH LEPAS MENGURUT BALEK !
COOL + CHILL YA DEAR ! 
DON'T CRY ! 

No comments:

Post a Comment