Saturday, October 30, 2010

Need Time !

aku perlukan masa utk menerimamu .. maafkan aku kalau aku telah lukakan hati engkau .. aku x bermkna unttuk melakukan semua itu .. aku masih sayangkan engkau .. dan aku akan sayang engkau smpai akhir hayatku .. engkau jangan hncurkan hatiku .. aku harap agar engkau menungguku  .. aku belum bersedia lagi buad masa ini kerana masalah2 tertentu .. aku memerlukan engkau .. engkau jangan pernah lukakan hatiku .. engkau jangan buadkn aku hilang kepercayaan terhadap engkau .. tapi kalau kau buadkn aku begitu , engkau akan menyesal seumur hidup .. dan paling penting , aku x akan pernah menerima diri  engkau lagi ..
aku akan menerima diri engkau kalau engkau mempunyai sifat-sifat di bwah :
  • baik 
  • setia 
  • memahami 
  • beriman 
  • tidak melakukan perkara yang tidak disukai oleh-Nya
  • pandai 
  • berbahasa 
  • sopan santun 
  • berakhlak 
  • bebakti terhadap orang tua
  • sayang akan diriku ! 
 KALAU NAK AKU TERIMA ENGKAU ,
JADI LARH SEBAGAIMANA YANG TERSENARAI DI ATAS YAA !

No comments:

Post a Comment