Monday, November 1, 2010

Bodek Dunia Kami !

 woot ! woot ! semalam kami kuar , pegi cari brang kakak aku .. 
wahh ! wahh ! banyaknya .. mmg terlebih complete dah .. berbeg-beg .. HAHA ! 
then , mse aku dok ade dlm kreta uh ean , aku n kakak aku dok smbng larh sesama kami .. 
abah n mama join skali .. abah n mama cerita psal atikah mau pegi SABAH ... diowg pon order larh sviniors kt kakak aku .. 
this is our conversations :

mama : beli raga ..
abah : beli permata yg murah2 kt abah .. 
mama : nk bg kt sp ? 
abah : bg kt puan Tan ..
mama : ohh k .. 
atikah : abg nk baju ..
mama : beli larh .
atikah : duit kna bg lbeyh arr ..
aku : amboi unk ..
atikah : btol larh .. nnti x ckup .. HAHA ! 
abah : ingt bnyk ka duit abah .. abang nk gna lagi .. 
atikah : haishh .. dia nie ean .. hurh !dush ! dush ! 
aku  : 2 larh psal atikah ean .. suka perabih duit abah .. 


No comments:

Post a Comment